loading...

98music01

تورو دوست دارمتو رو دوست دارم روز و شب بیمارمروز و شب بیمارمبه تو و این عشقتبه تو و این عشقت روز و شب میبالمروز و شب میبالممیدونی که عاشق تو منممیدونی که با تو منمیمونم هر لحظهبدون تو من نمیتونممیدونی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

تورو دوست دارم
تو رو دوست دارم روز و شب بیمارم
روز و شب بیمارم
به تو و این عشقت
به تو و این عشقت روز و شب میبالم
روز و شب میبالم
میدونی که عاشق تو منم
میدونی که با تو من
میمونم هر لحظه
بدون تو من نمیتونم
میدونی که میمرم میدونی ک می سوزم
نباشی تنها میمونم
نباشی تنها میمونم



[تو رو دوست دارم]
تو رو دوست دارم روز و شب بیمارم
[روز و شب بیمارم]
به تو و این عشقت [به تو و این عشقت]
روز و شب میبالم

میدونی که میخوامت بد افتادم تو دامت
دیوونه نگاتم و منم اسیر و رامت
میدونی که میخوامت. این دلمو به نامت
میزنم و اگه بری تنها میمونم تو دامت


تورو دوست دارم
تو رو دوست دارم روز و شب بیمارم
روز و شب بیمارم.
به تو و این عشقت
به تو و این عشقت روز و شب میبالم
روز و شب میبالم

میدونی که میخوامت بد افتادم تو دامت
دیوونه نگاتم و منم اسیر و رامت
میدونی که میخوامت این دلمو به نامت
میزنم و اگه بری تنها میمونم تو دامت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو