loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ مرتضی اشرفی عشق,    آهنگ مرتضی اشرفی عزیزم,    متن اهنگ مرتضی اشرفی من برات میمیرم,    متن آهنگ جدید مرتضی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 145 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398


,   

,    متن آهنگ مرتضی اشرفی عشق
,    آهنگ مرتضی اشرفی عزیزم
,    متن اهنگ مرتضی اشرفی من برات میمیرم
,    متن آهنگ جدید مرتضی اشرفی جذاب
,    مرتضی اشرفی اشک
,    متن آهنگ مرتضی اشرفی دیوونه
,    مرتضی اشرفی شاد
,    متن آهنگ های شاد قدیمی مرتضی اشرفی
,    اهنگ مرتضی اشرفی دپرس

 

ببین چه راحت شدی قرارم
تورو به من داد خدای عالم
تو جان جانان قسم به چشمات
نباشی بدجور مریض حالم
یه دل که بیشتر آخه ندارم اونم تمامش فدای یارم
ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم
اولین باره دل بیمار منو دریاب که تورو دوست دارم تورو دوست دارم
رفاقت ما نذار بپاشه کنارت هستم غمت نباشه
این اتفاقو یه حسی گفته که هر هزار سال یه بار میوفته
چه عاشقانه نشستی پهلوم منم باهاتم به نقش مجنون
ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم
اولین باره دل بیمار منو دریاب که تورو دوست دارم تورو دوست دارم

https://nex1music.ir/







برچسب ها متن آهنگ مرتضی اشرفی عشق آهنگ مرتضی اشرفی عزیزم متن اهنگ مرتضی اشرفی من برات میمیرم متن آهنگ جدید مرتضی اشرفی جذاب مرتضی اشرفی اشک متن آهنگ مرتضی اشرفی دیوونه مرتضی اشرفی شاد متن آهنگ های شاد قدیمی مرتضی اشرفی اهنگ مرتضی اشرفی دپرس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو