loading...

98music01

 توی یک دیوار سنگی دو تا پنجره اسیرن دو تا خسته دو تا تنها یكیشون تو یكیشون من دیوار از سنگه سیاهه سنگ سرد و سخت خارا زده قفل بی صدایی به لبای خسته ی ما نمی تونیم كه بجنبیم زیر سنگینی دیوار همه ی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 102 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398

 توی یک دیوار سنگی
دو تا پنجره اسیرن
دو تا خسته دو تا تنها
یكیشون تو یكیشون من
دیوار از سنگه سیاهه
سنگ سرد و سخت خارا
زده قفل بی صدایی
به لبای خسته ی ما
نمی تونیم كه بجنبیم
زیر سنگینی دیوار
همه ی عشق من و تو
قصه هست قصه ی دیوار
همیشه فاصله بوده
بین دستای من و تو
با همین تلخی گذشته

 

شب و روزای من و تو
راه دوری بین ما نیست
اما باز اینم زیاده
تنها پیوند من و تو
دست مهربون باده
ما باید اسیر بمونیم
زنده هستیم تا اسیریم
واسه ما رهایی مرگه
تا رها بشیم می میریم
كاشكی این دیوار خراب شه
من و تو با هم بمیریم
توی یك دنیای دیگه
دستای همُ بگیریم
شاید اونجا توی دل ها
درد بیزاری نباشه
میون پنجره هاشون
دیگه دیواری نباشه







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ متن آهنگ توی یک دیوار سنگیدو تا پنجره اسیرن Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل توی یک دیوار سنگیدو تا پنجره اسیرن متن آهنگ دانلود آهنگ جدید توی یک دیوار سنگیدو تا پنجره اسیرن دانلود آهنگ بیکلام توی یک دیوار سنگیدو تا پنجره اسیرن دانلود آهنگ توی یک دیوار سنگیدو تا پنجره اسیرن با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول توی یک دیوار سنگیدو تا پنجره اسیرن توی یک دیوار سنگیدو تا پنجره اسیرن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو