loading...

98music01

,    دانلود آهنگ حبیب یه مشت خاک,    دانلود آهنگ یه مشت خاک حبیب با کیفیت 320,    دانلود آهنگ بی تو دلم گرفته حبیب,    دانلود آهنگ یا رب حبی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 98 جمعه 20 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ حبیب یه مشت خاک
,    دانلود آهنگ یه مشت خاک حبیب با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ بی تو دلم گرفته حبیب
,    دانلود آهنگ یا رب حبیب
,    دانلود بهترین آهنگ های حبیب
,    دانلود اهنگ شاد حبیب
,    دانلود آهنگ آتش حبیب
,    ترانهای حبیب
,    دانلود آهنگ ترکی از حبیب

,   

توی بهشت غربت دلم داره میگیره

اخه وطن کجایی دلم پی تو می گرده

اگر یه مشت خاک هم فقط ازت بمونه به یاد میاره عشق روبه یاد میاره عشق رو

اگه جهنمی توبرای من بهشتی

اگه غربت قشنگه واسه خودش قشنگه

برای من تو خوبی دلم پی تو می گرده

وطن که زخمی هستیحالا که خسته هستی

وطن میام دوبارهدیگه پیشت می مونم

بقل واکن برامونمیام پیشت دوباره

با هم دیگه می سازیم ایرانو دوباره

اگه یه مشت خاک هم فقط ازت بمونه

با هم دیگه می سازیم ایرانو دوباره

اگه یه مشت خاک هم فقط ازت بمونه

با هم دیگه می سازیم ایرانو دوباره

اگه یه مشت خاک هم فقط ازت بمونه

age ye mosht khak ham faghat azat bemone

اگه جهنمی توبرای من بهشتی

age jahanami to baraye man beheshti

اگه غربت قشنگه واسه خودش قشنگه

age ghorbat ghashange vase khodesh ghashange

ترانه آهنگ یه مشت خاک از حبیب

اگه یه مشت خاک هم فقط ازت بمونه

با هم دیگه می سازیم ایرانو دوباره

اگه یه مشت خاک هم فقط ازت بمونه

با هم دیگه می سازیم ایرانو دوباره

اگه یه مشت خاک هم فقط ازت بمونه

age ye mosht khak ham faghat azat bemone

اگه جهنمی توبرای من بهشتی

age jahanami to baraye man beheshti

اگه غربت قشنگه واسه خودش قشنگه

age ghorbat ghashange vase khodesh ghashange

 

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب یه مشت خاک دانلود آهنگ یه مشت خاک حبیب با کیفیت 320 دانلود آهنگ بی تو دلم گرفته حبیب دانلود آهنگ یا رب حبیب دانلود بهترین آهنگ های حبیب دانلود اهنگ شاد حبیب دانلود آهنگ آتش حبیب ترانهای حبیب دانلود آهنگ ترکی از حبیب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو