loading...

98music01

    دانلود آهنگ بیکلام چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم ,متن آهنگ,Download Mus

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

دانلود آهنگ بیکلام چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم ,متن آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم,متن آهنگ چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم ,دانلود آهنگ چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم با کیفیت 320,چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

دانلود آهنگ چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم

 عاشق ترم از تو ببین روتو کم کردم دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن دختر هی ناز نکن در نرو این در اون در نرو با دلم ور نرو...

 

 

دورم زدی از تو چه پنهون کار دادی دستم چشم شرابی تو ببین کرده بد مستم

هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم عاشقترم از تو ببین روتو کم کردم

دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن دخترهی ناز نکن وای

دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن دخترهی ناز نکن وای

در نرو این در اون در نرو با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو

دختر هی در نرو این در اون در نرو با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو

من عاشق تو و بهونه هاتم عاشق چال روی گونه هاتم

من عاشق تو و بهونه هاتم عاشق چال روی گونه هاتم

دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن دختر هی ناز نکن وای

دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن دختر هی نازن نکن وای

در نرو این در اون در نرو با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو

دختر هی در نرو این در اون در نرو با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو

https://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم متن آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم متن آهنگ چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم دانلود آهنگ چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم با کیفیت 320 چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ چشم شرابتو ببین کرده بد مستم هر جا بری دنبال تو شهرو میگردم عاشق ترم از تو ببین روتو کم کردم دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن دختر هی ناز نکن در نرو این در اون در نرو با دلم ور نرو...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو