loading...

98music01

    کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو ,دانلود آهنگ بیکلام بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو,بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو,متن آهنگ,Download

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو ,دانلود آهنگ بیکلام بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو,بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو,متن آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو,متن آهنگ بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

دانلود آهنگ بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو

 بیمار تنهایی یعنی من یعنی بی تو همون که تنها نمیخوابه بمون با من دلم طاقت به این دوری نداره یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه...

 

 

این لحظه ها دست برنمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره
تو با منی اما دلم بی تو یک ثانیه طاقت نمیاره
بی تو ببین حالم چه بی تابه چشمای من کم سو و بی حاله
تنهایی یعنی من یعنی تو همونی که تنهایی میخوابه
بمون با من دلم طاقت این دوری نداره
یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه
بمون با من دلم طاقت این دوری نداره
یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه
تنهایی یعنی درد بی درمون تنهایی یعنی لیلی بی مجنون
باز یاد چشمای تو میوفتم تنهایی یعنی ما که بی من بود
تنهایی یعنی درد بی درمون تنهایی یعنی لیلی بی مجنون
باز یاد چشمای تو میوفتم تنهایی یعنی ما که بی من بود
بمون با من دلم طاقت این دوری نداره
یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه
بمون با من دلم طاقت این دوری نداره
یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه

 

 

https://mytopseda.ir

دانلود آهنگ کیفیت ۳۲۰

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو دانلود آهنگ بیکلام بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو متن آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو متن آهنگ بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بی تو ببین حالم چه بی تاب چشمای من کم سو بیمار تنهایی یعنی من یعنی بی تو همون که تنها نمیخوابه بمون با من دلم طاقت به این دوری نداره یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو