loading...

98music01

تو آن آرزویی که در خواب و رؤیا به دیدارم آییچه هستی ندانم ولی هر که هستی بلایی بلاییز شوق تو می‌گریزد از خانۀ چشمم خواب ناز امشببه گوش من قصّه از عشق آتشین گوید بانگ ساز امشبز شوق تو می‌گریز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 یکشنبه 05 خرداد 1398

تو آن آرزویی که در خواب و رؤیا به دیدارم آیی
چه هستی ندانم ولی هر که هستی بلایی بلایی
ز شوق تو می‌گریزد از خانۀ چشمم خواب ناز امشب
به گوش من قصّه از عشق آتشین گوید بانگ ساز امشب
ز شوق تو می‌گریزد از خانۀ چشمم خواب ناز امشب
به گوش من قصّه از عشق آتشین گوید بانگ ساز امشب
ای قبلۀ عاشقان امشب من سر به خاک تو بگذارم
روی سحر را نبینم اگر از روی تو دیده بردارم


تو آن آرزویی که در خواب و رؤیا به دیدارم آیی
چه هستی ندانم ولی هر که هستی بلایی بلایی
تو آن آرزویی که در خواب و رؤیا به دیدارم آیی
چه هستی ندانم ولی هر که هستی بلایی بلایی
ز شوق تو می‌گریزد از خانۀ چشمم خواب ناز امشب
به گوش من قصّه از عشق آتشین گوید بانگ ساز امشب







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو