loading...

98music01

باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدودل ِ سرزمین ِ من پُر از امیدههوا پُر از شادی شدوآسمونم آبی شدوچشمای ما وقتی رُخ شمارو دیدهبهار ایرانُ کسی جایی ندیدهباز دوباره بهار شدوگل خنده وا شدودل سرزمین من پُر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 جمعه 17 خرداد 1398

باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو
دل ِ سرزمین ِ من پُر از امیده
هوا پُر از شادی شدو
آسمونم آبی شدو
چشمای ما وقتی رُخ شمارو دیده
بهار ایرانُ کسی جایی ندیده

باز دوباره بهار شدو
گل خنده وا شدو
دل سرزمین من پُر از امیده
هوا پُر از شادی شدو
آسمونم آبی شدو
چشمای ما وقتی رُخ شمارو دیده


بهار ایرانُ کسی جایی ندیده

♫♫♫

بیا ببین نوروز ما چه شور و حالی داره
بهار که از راه میرسه حس خوبی میاره
دیدن روی مادر و بوسیدن دست پدر وای..
چه صفایی داره ، وای چه صفایی داره

باز دوباره بهار شدو
گل خنده وا شدو
دل ِ سرزمین ِ من پُر از امیده
هوا پُر از شادی شدو
آسمونم آبی شدو
چشمای ما وقتی رُخ شمارو دیده
بهار ایرانُ کسی جایی ندیده

♫♫♫

همه دور هم میشینیم پای هفتسین بهار
همه یکصدا میخونیم تا بمونه یادگار
واسه هم آرزو داریم بهترین روزگار
غمارو بیرون میریزیم تا نمونه موندگار

باز دوباره بهار شدو
گل خنده وا شدو
دل ِ سرزمین ِ من پُر از امیده
هوا پُر از شادی شدو
آسمونم آبی شدو
چشمای ما وقتی رُخ شمارو دیده
بهار ایرانُ کسی جایی ندیده

ترانه سرا : عادل قنبری







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو متن آهنگ باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو دانلود آهنگ بیکلام باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو دانلود آهنگ باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو باز دوباره بهار شدو گل خنده وا شدو Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو