loading...

98music01

کد پیشواز ایرانسل کسی که حواسش به من بود رفت ,دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت بیکلام,دانلود ریمیکس کسی که حواسش به من بود رفت,دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت کیفیت 320,دانلود آهنگ Mp3 کس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 چهارشنبه 29 خرداد 1398

کد پیشواز ایرانسل کسی که حواسش به من بود رفت ,دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت بیکلام,دانلود ریمیکس کسی که حواسش به من بود رفت,دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت کیفیت 320,دانلود آهنگ Mp3 کسی که حواسش به من بود رفت,Download New Music,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ درخواستی,متن آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ کمیاب,کد پیشواز همراه اول کسی که حواسش به من بود رفت ,دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت,دانلود آهنگ نایاب,

کسی که حواسش به من بود رفت / چه دیر اومد اما چقد زود رفت

تا فهمید اگه دور باشم ازش / دل عاشقم میشه نابود رفت

هنوز چشم به راشم نگام رو دره / همه جای خونه گل پرپره

تا هر جور صدایی تو کوچه میاد / دل من منو سمت در میبره

هنوز چشم به راشم نگام رو دره / همه جای خونه گل پرپره

تا هر جور صدایی تو کوچه میاد / دل من منو سمت در میبره

تکست آهنگ جدید فوق العاده زیبا و احساسی رضا شیری به نام چقدر زود رفت

همش با خودم میگم امشب میاد / داره دیر میشه باید آماده شم

ولی اون نمیفهمه این حالمو / نمیدونه اینجا چقد یادشم

متن آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی چقدر زود رفت با صدای رضا شیری

هنوز چشم به راشم نگام رو دره / همه جای خونه گل پرپره

تا هر جور صدایی تو کوچه میاد / دل من منو سمت در میبره

هنوز چشم به راشم نگام رو دره / همه جای خونه گل پرپره

تا هر جور صدایی تو کوچه میاد / دل من منو سمت در میبره

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

https://www.jenabmusic.com







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل کسی که حواسش به من بود رفت دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت بیکلام دانلود ریمیکس کسی که حواسش به من بود رفت دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت کیفیت 320 دانلود آهنگ Mp3 کسی که حواسش به من بود رفت Download New Music دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ درخواستی متن آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ کمیاب کد پیشواز همراه اول کسی که حواسش به من بود رفت دانلود آهنگ کسی که حواسش به من بود رفت دانلود آهنگ نایاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو