loading...

98music01

  دنبال همه کاری با من یا که هنو بازم قلبت گیرت یا با یه اشاره فکرت میره سرعت روی هفتاد هشتاد موزیکو میزارم مغزم رد داد چرا هنو پی اسمت میرم     ما مال هم نیستیمbtab74.rozblog.

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 یکشنبه 02 تیر 1398

 

دنبال همه کاری با من

یا که هنو بازم قلبت گیرت

یا با یه اشاره فکرت میره

سرعت روی هفتاد هشتاد

موزیکو میزارم مغزم رد داد

چرا هنو پی اسمت میرم

 

 

ما مال هم نیستیم

btab74.rozblog.com

اشتباه میکردیم از اول

هر دومون اره اهل ریسکیم

به درد هم نمیخوردیم از اول

تو مال کی بودی

یا بگو دنبال چی بودی

از من دیوونه چی خواستی

تا کجا به خاطرت نرفتم

عشق منو داری یا نه

دنبال همه کاری با من

 

یا که هنو بازم قلبت گیرت

یا با یه اشاره فکرت میره

سرعت روی هفتاد هشتاد

موزیک میزارم مغزم رد داد

چرا هنو پی اسمت میرم

چرا نمیدونم اما گیرم

روی تو … روی تو … روی تو …

شبا منمو این فکر لعنتی که تو کجاییو و دلم بیقراره

یکی تو رو داره

نمیدونم چرا خراب شد همه چی

هنوزم این جاده و خیابون تو رو یادم میاره

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ حمید امینی عشق منو داری یا نه دانلود حمید امینی دانلود اهنگ حمید امینی سرعت روی 70 80 دانلود اهنگ حمید امینی سرعت روی هفتاد هشتاد دانلود اهنگ حمید امینی رویای تو دانلود اهنگ سرعت روی ۷۰ ۸۰ از حمید امینی حمید امینی عشق منو داری یا نه دانلود عشق منو داری یا نه دانلود آهنگ روی تو حمید امینی دانلود اهنگ عشق منو داری یا نه دنبال همه کاری با من اهنگ حمید امینی عشق منو داری یا نه دانلود اهنگ روی تو دانلود اهنگ عشق منو داری یا نه از حمید امینی دانلود آهنگ عشق منو داری یا نه از حمید امینی اهنگ روی تو از حمید امینی دانلود اهنگ روی تو از حمید امینی دانلود اهنگ حمید امینی میزنه بارون دانلود اهنگ سرعت روی هفتاد هشتاد ما مال هم نیستیم اشتباه میکردیم از اول آهنگ ما مال هم نیستیم اشتباه میکردیم از اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو