loading...

98music01

    پیش اون لباساتو اشکمو در آوردی گفتی میمیریم برات خوب دیگه برام مردی خستم از تو و از این عشقای یک روزه گفته بودم عشق من ابد و یک روزه ابد و یک روز یعنی یه روز بعد مردن یعنی عاشقش بودم ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 189 یکشنبه 02 تیر 1398

 

 

پیش اون لباساتو اشکمو در آوردی
گفتی میمیریم برات خوب دیگه برام مردی
خستم از تو و از این عشقای یک روزه
گفته بودم عشق من ابد و یک روزه
ابد و یک روز یعنی یه روز بعد مردن
یعنی عاشقش بودم کلی ازش ضربه خوردم
زمونه زد تو گوشمو عشقمو بد بردش
گفتی تا ابد باهاتم ابدت خوردش
من یه بچه پایین تو بچه شمال شهر
انتظاریم نداشتم که عشق شما بشم
خیلی پکری

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

btab74.rozblog.com







برچسب ها دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ دیس لاو جدید دانلود آهنگ دیس لاو غمگین دانلود آهنگ جدید ارشاد 96 دانلود آهنگ ارشاد جدید 96 ارشاد 96 دانلود آهنگ دیس لاو 2017 دانلود آهنگ جدید آهنگ ابد و یک روز یعنی یه روز بعد مردن آهنگ پیش اون لباساتو اشکمو در آوردی من یه بچه پایین تو بچه شمال شهر انتظاریم نداشتم که عشق شما بشم آهنگ من یه بچه پایین تو بچه شمال شهر انتظاریم نداشتم که عشق شما بشم آهنگ من یه بچه پایین تو بچه شمال شهر من یه بچه پایین تو بچه شمال شهر گفتی میمیریم برات خوب دیگه برام مردی خستم از تو و از این عشقای یک روزه ارشاد ابد یک روز ابد یک روز از ارشاد آهنگ جدید ارشاد سایت حس لاو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو