loading...

98music01

چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی گذاشته رفته ولم کرده خب حال که چی چقدر خود خوری لعنتی ابم کنه به جهنم که میخواد خورد و خرابم کنه به جهنم که یه شب نمیتونم با فکر اسوده بخوابم چشم بازار رو دراوردم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 دوشنبه 03 تیر 1398

چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی
گذاشته رفته ولم کرده خب حال که چی
چقدر خود خوری لعنتی ابم کنه
به جهنم که میخواد خورد و خرابم کنه
به جهنم که یه شب نمیتونم با فکر اسوده بخوابم
چشم بازار رو دراوردم با این انتخابم
به جهنم که تموم نمیشه بعد از تو عذابم
به جهنم که یه شب نمیتونم با فکر اسوده بخوابم
چشم بازار رو دراوردم با این انتخابم

 

http://www.1musicmand.com

 







برچسب ها دانلود ورژن جدید چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی دانلود آهنگ دانلود آهنگ چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی بی کلام دانلود ریمیکس چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی دانلود موزیک دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی دانلود آهنگ کمیاب متن آهنگ چقدر کز کنم این گوشه ی این دنیا که چی Download New Music دانلود آهنگ شاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو