loading...

98music01

    Download New Music,دانلود ریمیکس دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 پنجشنبه 13 تیر 1398

 

 

Download New Music,دانلود ریمیکس دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی ,دانلود موزیک دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی ,متن آهنگ دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ های نایاب,دانلود موزیک,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود بهترین اهنگ ,

دانلود موزیکآی رفیق آی رفیق رضا سدیدی

 

دیگه ساز روزگار نامهربونه آی رفیق آی رفیق

دیگه ساز روزگار نامهربونه آی رفیق آی رفیق

رنگ آسمون ما رنگ خزونه آی رفیق آی رفیق…

خنجر از پشت نزن به قلب خونم آی رفیق آی رفیق

خنجر از پشت نزن به قلب خونم آی رفیق آی رفیق

همش از مستی و جنون میخونم آی رفیق آی رفیق

همش از مستی و جنون میخونم آی رفیق آی رفیق

آهنگ آی رفیق آی رفیق (نارفیق) از رضا سدیدی

آهنگ غمگین رفیق

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم …

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم

آهنگ آی رفیق آی رفیق (نارفیق) از رضا سدیدی

زخم خنجر تو مونده روی شونم آی رفیق آی رفیق

خسته از رفاقتا از چی بخونم آی رفیق آی رفیق

خبر از مرد و مردونگی نیست آی رفیق آی رفیق

بعد این همه عمر تنها میمونم آی رفیق آی رفیق

منبع اصلی : کانال موزیک نایاب Mozik_Nayab در تلگرام

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم …

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم

دانلود آهنگ با کیفیت

منبع ناکامان







برچسب ها Download New Music دانلود ریمیکس دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی دانلود موزیک دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی متن آهنگ دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ کمیاب دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک آی رفیق آی رفیق رضا سدیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو