loading...

98music01

منم آنموج بی ارام و سر کش که سرگردان بدریای فریبم مرا دیگر رفبقو همدمی نیست بشهر نابسامانی غریقم با غرور و با شتاب بر سینه ی نرم اب دیوانه ای خزیدم در غایت خود خواهی  در انبوه سیاهی جز خو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 113 پنجشنبه 13 تیر 1398

منم آنموج بی ارام و سر کش که سرگردان بدریای فریبم

مرا دیگر رفبقو همدمی نیست

بشهر نابسامانی غریقم

با غرور و با شتاب

بر سینه ی نرم اب

دیوانه ای خزیدم

در غایت خود خواهی

 

در انبوه سیاهی

جز خود نمیشنیدم

خروشانو بسته چشم

با کوله باری از خشم

میرفتم از خشم خود

دنیا روویرا نه سازم

دردفتر زندگی از خود افسانه سازم

اما از بازی زمان گمراهو غافل بودم

در اوج پرواز هوای خواهش دل بودم

در سر نبود اندیشه ای جز فکر ویرانگری

غافل من از افسانه ی طوفانو ساحل بودم

موجم ولیخاموشو خسته

با دست خود درهم شکسته

اری من آن کوه غرورم

درمانده و از پا نشسته

پیچیده طوفان در وجودم

شد پاره از هم تارو پودم

در لحظه های واپسین پیک اجل امد مرا

**** تکست آهنگ موج از مهستی ****

 

افتادمو از پا نشستم

بیداد طوفان انچنان بر سنگ ساحل زد مرا

چون شیشه ای درهم شکستم

گفتم بخود ای موج سرگردان که اخر

بنگر بخود چه بوده ای اکنون چه هستی

حاصل چه بود از ان غرور بیدلیلت

آخر بدست صخره ی ساحل شکستی

موجم ولیخاموشو خسته

با دست خود درهم شکسته

اری من آن کوه غرورم

درمانده و از پا نشسته

موجم ولیخاموشو خسته

با دست خود درهم شکسته

اری من آن کوه غرورم

درمانده و از پا نشسته

موجم ولیخاموشو خسته

با دست خود درهم شکسته

اری من آن کوه غرورم

درمانده و از پا نشسته

موجم ولیخاموشو خسته

با دست خود درهم شکسته

اری من آن کوه غرورم

درمانده و از پا نشسته

اری من آن کوه غرورم

درمانده و از پا نشسته

اری من آن کوه غرورم

درمانده و از پا نشسته

http://myzahramusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید در لحظه های واپسین Download New Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ در لحظه های واپسین دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ در لحظه های واپسین دانلود ریمیکس در لحظه های واپسین دانلود موزیک در لحظه های واپسین دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ کمیاب دانلود بهترین اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو