loading...

98music01

  Download New Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,دانلود آهنگ جدید من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,متن آهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 پنجشنبه 13 تیر 1398

 

Download New Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,دانلود آهنگ جدید من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,متن آهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,دانلود ریمیکس من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ های نایاب,دانلود موزیک,دانلود اهنگ - من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی ,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود بهترین اهنگ ,

دانلود اهنگ - من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی

 

متن کامل شعر این آهنگ :

من پر از غمم رفیق حال من خیلی بده

امشبم به سر من هوای مستی زده

بشو تو ساقی من پیک به پیک بریز برام

میخوام میخوام اینقدر بخورم ، که دیگه کور شه چشام

میخوام میخوام اینقدر بخورم ، که دیگه کور شه چشام ..

کور بشم تا نبینم یارمو با دیگری

رفیقم دلم پره قسم به بالا سری

رفیقم دلم پره قسم به بالا سری

رفیقم رفیق من همدم بی کسیام

تویی آرامش من وقت دلواپسیام

تویی آرامش من وقت دلواپسیام

آهنگ رفیقم داغتو نبینم

آهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی

بی خیال روزگار خودتو عشقه رفیق

می درخشی تو دلم مثه یاقوت و عقیق

واسه من که روزگار همیشه درد و غمه

اما تو وجود تو برا من یه مرحمه

روزگار بدون تو خیلی نامرده رفیق

کور بشم تا نبینم یارمو با دیگری

رفیقم دلم پره قسم به بالا سری

رفیقم دلم پره قسم به بالا سری

رفیقم رفیق من همدم بی کسیام

تویی آرامش من وقت دلواپسیام

تویی آرامش من وقت دلواپسیام

دانلود آهنگ با کیفیت

http://nakaman1.ir/







برچسب ها Download New Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی دانلود آهنگ جدید من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی متن آهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی دانلود ریمیکس من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک دانلود اهنگ من پر از غمم رفیق از حسین عاشقی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ کمیاب دانلود بهترین اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو