loading...

98music01

,    دانلود آهنگ دلم میگیره بدون تو,    دانلود آهنگ محمد نجم خیال نکن از تو گذشتم,    دانلود اهنگ خيال نكن از تو گذشتم از محمد نجم,    دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 123 پنجشنبه 20 تیر 1398



,    دانلود آهنگ دلم میگیره بدون تو
,    دانلود آهنگ محمد نجم خیال نکن از تو گذشتم
,    دانلود اهنگ خيال نكن از تو گذشتم از محمد نجم
,    دانلود اهنگ خیال نکن از تو گذشتم از پاشایی
,    دانلود آهنگ خواب محال محمد نجم با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ مرداب محمد نجم
,    دانلودآهنگ شبا که تنها میمونمو
,    دانلود اهنگ محمد نجم و مرتضی پاشایی
,    خیال نکن از تو گذشتم هنوز

شـــبا که تنها می مونم و ،
می شیــــنم واســـه چــشمات مــی خـونم و
می دونم بی خــیالی
وقتی می مونـم تـو ایـن قفــس
جای من هــمیشه پــشت پنــجره اســت
تو یه خواب محالی
به تو می دونم نمی رسم،
می دونم تو نباشی چه بی کسـم
تو رو از من می گیـرن

خدا کنه آخــرش یه روز
برسن همه ی عاشـقا بهم
اونایی که اسیـرن

خیال نکن از تو گذشـتم
هنوز اگه خستۀ خستـه ام
بدون تو خیال تو هســتم
تویی توی قلب شکسـتم
یه روز تو باید ،مال من بشـی

عذاب ندیـدن چشمات
هنوز یادمه هــمه حرفات
یادم نمی ره هنــوز اشکات
بدون همیشه مــی مونم پات
یه روز تو باید مــال من بشی

دلم میگیره بدون تو
بدون چشای مهربون تو
نمی دونی عزیزم

اسیرتم مهربون من
چه جوری میشه باشی بدون من
نمی تو نی عزیزم

یه روز باید مال من بشی
فقط ازت دارم من یه خواهشی
توی قلبت بمونم

تموم دنیای من تویی
آخه اشک تو چشمای من تویی
می دونی مهربونم

خیال نکن از تو گذشـتم
هنوز اگه خستۀ خستـه ام
بدون تو خیال تو هســتم
تویی توی قلب شکسـتم
یه روز تو باید ،مال من بشـی

عذاب ندیـدن چشمات
هنوز یادمه هــمه حرفات
یادم نمی ره هنــوز اشکات
بدون همیشه مــی مونم پات
یه روز تو باید مــال من بشی

 

 

 

 

http://tehranmusicdl.net/







برچسب ها دانلود آهنگ دلم میگیره بدون تو دانلود آهنگ محمد نجم خیال نکن از تو گذشتم دانلود اهنگ خيال نكن از تو گذشتم از محمد نجم دانلود اهنگ خیال نکن از تو گذشتم از پاشایی دانلود آهنگ خواب محال محمد نجم با کیفیت 320 دانلود اهنگ مرداب محمد نجم دانلودآهنگ شبا که تنها میمونمو دانلود اهنگ محمد نجم و مرتضی پاشایی خیال نکن از تو گذشتم هنوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو