loading...

98music01

,    ,    دانلود آهنگ گاهی بهانه هوسی باشم,    ترانه سرای گاهی بهانه ی هوسی باشم,    تفسیر آهنگ قهوه قجری,    متن شعر قهوه قج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 چهارشنبه 02 مرداد 1398


,   

,    دانلود آهنگ گاهی بهانه هوسی باشم
,    ترانه سرای گاهی بهانه ی هوسی باشم
,    تفسیر آهنگ قهوه قجری
,    متن شعر قهوه قجری روزبه بمانی
,    دانلود آهنگ قهوه قجری ایوان بند
,    اهنگ قهوه قجری ایوان بند
,    دانلود آهنگ جز محسن چاوشی
,    اهنگ قهوه قاجار از ایوان بند
,    دانلود آهنگ مثل قهوه قاجاری

,   

https://www.bibakmusic.com

متن آهنگ قهوه قجری از محسن چاوشی

گاهی بهانه هوسی باشم
یا پشت میله ی قفسی باشم

من راضی ام به هرچه تو می خواهی
ترجیح می دهی چه کسی باشم

من خام بودم و تو پرم کردی
با اینکه از تو خاطره ام خالیست

مردی که روبروی تو می خواند
جز یک نوار پر شده چیزی نیست

دیوار دور خانه ی من چینی است
دار و ندارم آنچه که می بینیست

غیر از خودت که واقعیت داری
Gheyr Az Khodat Ke Vagheiyat Dari

هر آنچه دیده ام همه تازیست
Har Anche Dideam Hame Tazist

من یوسفم که برای تماشایت
با حبس با توطئه می سازم

هر روز پیش چشم برادرها
خود را درون چاه می اندازم

ترانه آهنگ قهوه قجری از محسن چاوشی

من سال های سال از این خانه
بیرون نرفته ام که تو برگردی

یکبار هم که آمده ای ما را
مهمان به قهوه قجری کردی

دیوار دور خانه ی ما چینی است
دار و ندارم آنچه که می بینیست

من عاشق تویی شده بودم که
تنها تنها تنها تنها تنها تنها

دیوار دور خانه ی من چینی است
دار و ندارم آنچه که می بینیست

غیر از خودت که واقعیت داری
Gheyr Az Khodat Ke Vagheiyat Dari

هر آنچه دیده ام همه تازیست
Har Anche Dideam Hame Tazist

از هر شب بدون تو بیزارم
از وهم ها و این همه انکارم

این هم خان شام سلطانی است
من حدس می زنم که جنون دارم
من حدس می زنم که جنون دارم







برچسب ها دانلود آهنگ گاهی بهانه هوسی باشم ترانه سرای گاهی بهانه ی هوسی باشم تفسیر آهنگ قهوه قجری متن شعر قهوه قجری روزبه بمانی دانلود آهنگ قهوه قجری ایوان بند اهنگ قهوه قجری ایوان بند دانلود آهنگ جز محسن چاوشی اهنگ قهوه قاجار از ایوان بند دانلود آهنگ مثل قهوه قاجاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو