loading...

98music01

,    دانلود اهنگ یادش بخیر سوگند,    دانلود آهنگ سوگند یادش بخیر با لینک مستقیم,    دانلود موزیک ویدیو یادش بخیر سوگند,    دانلود آهنگ سوگند

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 یکشنبه 06 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ یادش بخیر سوگند
,    دانلود آهنگ سوگند یادش بخیر با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو یادش بخیر سوگند
,    دانلود آهنگ سوگند یادش بخیر 320
,    اهنگ سوگند یادش بخیر ریمیکس
,    دانلود اهنگ سوگند چطور ولم کردی
,    دانلود آهنگ رپ یادش بخیر
,    دانلود آهنگ جدید سوگند دلم گرفته
,    سوگند یادش بخیر متن

,   

,   

 

متن آهنگ یادش بخیر

نه میل به چیزی دارم نه به دلگرمی همش تو فکرتم منو طلسم کردی
همیشه خواسته هاتو دادی به من ترجیح حرف هایی زدی که همه اش دلم لرزید
دیگه عشق دوا نمیکنه ازم دردی فقط به من بگو چطور ولم کردی چطور منو ولم کردی

دیگه چی باید بگم واست میمیرم اونور غریبه ها جامو اینقد راحت میگیرن
معلومه از نگات هوایی شدی رفیق ولی بسه واسه کارنامه ات نداره جای سفید
دیگه گوشم پره نگو هر چی ساختم ندارم من یکی دیگه چیزی واسه باختن ندارم
من یه قلب داشتم دادم تو بد بودی بازم اونقد بی احساسی ای کاش قهر بودی با من
نه میل به چیزی دارم نه به دلگرمی همش تو فکرتم منو طلسم کردی
همیشه خواسته هاتو دادی به من ترجیح حرف هایی زدی که همه اش دلم لرزید
چطور ولم کردی فقط به من بگو چطور منو ولم کردی

http://youngmusic.ir/

دانلود آهنگ دراماتیک با کیفیت اصلی

 







برچسب ها دانلود اهنگ یادش بخیر سوگند دانلود آهنگ سوگند یادش بخیر با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو یادش بخیر سوگند دانلود آهنگ سوگند یادش بخیر 320 اهنگ سوگند یادش بخیر ریمیکس دانلود اهنگ سوگند چطور ولم کردی دانلود آهنگ رپ یادش بخیر دانلود آهنگ جدید سوگند دلم گرفته سوگند یادش بخیر متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو