loading...

98music01

      دست منه تو دستاتو سهم منه همه دنیاتو جونه منی میمونم با تو هرشب تو خوابمی رویاتو بگو به خود من حرفاتو میدونی نمیگیرن جاتو فقط با تو عشقم میتونم اروم شم بازم مثل هرشب بیا تو اغو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 پنجشنبه 10 مرداد 1398

 

 

 

دست منه تو دستاتو سهم منه همه دنیاتو
جونه منی میمونم با تو
هرشب تو خوابمی رویاتو
بگو به خود من حرفاتو
میدونی نمیگیرن جاتو
فقط با تو عشقم
میتونم اروم شم
بازم مثل هرشب
بیا تو اغوشم

 

رو هر کی به جز تو
چشامو میبندم
تو رو میبینم تو ایندم
***فارس ملودی***
وقتی که پیشمی خوشحالم
عشق اومده با تو دنبالم
چه سال خوبیه امسالم
عشق تو رو تا دلم فهمید
زندگی واسه ی من خندید
خوشبختی بارون شد و بارید
فقط با تو عشقم
میتونم اروم شم
بازم مثل هرشب
بیا تو اغوشم
رو هر کی به جز تو
چشامو میبندم
تو رو میبینم تو ایندم

http://myfarsmelody.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ دست من توی دستاتو دانلود آهنگ دست منه توی دستاتو شادمهر دانلود آهنگ دست منه توی دستاتو 320 دانلود آهنگ شادمهر فقط با تو عشقم 320 دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام فقط با تو دانلود آهنگ فقط با تو عشقم ریمیکس آهنگ فقط با تو عشقم میتونم آروم شم دانلود اهنگ قلب من شادمهر دانلود موزیک ویدیو شادمهر فقط با تو عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو