loading...

98music01

متن آهنگ,دانلود اهنگ جدید,تکست آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,متن آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به اسم یه دندم همرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 جمعه 18 مرداد 1398

متن آهنگ,دانلود اهنگ جدید,تکست آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,متن آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به اسم یه دندم همراه اول,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم به همراه متن,دانلود اهنگ ,شعر آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,تکست اهنگ,دانلود آهنگ mp3 میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,دانلود آهنگ زیبای میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,دانلود موزیک,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ایرانسل,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم بهمراه متن,آکورد آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ,

منبع تاج موزیک

 

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از میثم ابراهیمی به اسم یه دندم

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ یه دندم از میثم ابراهیمی

Download Song By Meysam Ebrahimi - Ye Dandam

***

واسه خودمم عجیبه چی شد عاشق شدم رفتی توی قلبم همه شوکه شدن

واسه خودمم عجیبه چرا عاشق شدم چی شد اینجوری شد رفتی تو دلم

آخه همه میدونن یه دندم ولی واسه تو که من میخندم

کسی به چشم نمیاد شرمندم 

عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو

خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو

خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

بدون قدر منو بمون پیشم نرو بذار همه ببین پیش هم ماها رو

آخه همه میدونن یه دندم ولی واسه تو که من میخندم

کسی به چشم نمیاد شرمندم

عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو

خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو 

خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.06MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :2.87MB

 *** 








برچسب ها متن آهنگ دانلود اهنگ جدید تکست آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به اسم یه دندم متن آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به اسم یه دندم همراه اول دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم به همراه متن دانلود اهنگ شعر آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم تکست اهنگ دانلود آهنگ mp3 میثم ابراهیمی به اسم یه دندم دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم دانلود آهنگ زیبای میثم ابراهیمی به اسم یه دندم کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به اسم یه دندم دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به اسم یه دندم ایرانسل دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم بهمراه متن آکورد آهنگ میثم ابراهیمی به اسم یه دندم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو