loading...

98music01

  تو ای ساغر مستی به جانم چه نشستی همه دارو نداره این دل ساده تو هستی تو ای بال و پر من شدی تاج سر من نمیدانی از این عشق چه آمد به سر من خانه خراب تو شده دل دیوانه ام رقص سماعی بزن و تو بچرخا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 جمعه 19 مهر 1398


 

تو ای ساغر مستی به جانم چه نشستی
همه دارو نداره این دل ساده تو هستی
تو ای بال و پر من شدی تاج سر من
نمیدانی از این عشق چه آمد به سر من
خانه خراب تو شده دل دیوانه ام
رقص سماعی بزن و تو بچرخانم
کار مرا یکسره کن ای مه تابانم

https://naslemusic.com/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%A8.html

خانه خراب تو شده دل دیوانه ام
رقص سماعی بزن و تو بچرخانم
کار مرا یکسره کن ای مه تابانم

 

برقصان بگردان تو بردی دل از ما
من آن خانه بدوشم کمی مست و خموشم
سر زلف تورا من به عالم نفروشم
خانه خراب تو شده دل دیوانه ام
رقص سماعی بزن و تو بچرخانم
کار مرا یکسره کن ای مه تابانم
خانه خراب تو شده دل دیوانه ام
رقص سماعی بزن و تو بچرخانم
کار مرا یکسره کن ای مه تابانم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو