loading...

98music01

من نمیخواستم، بِدم از دست تو رو آسون…♯♫♪ تو نمیذاشتی، پا بگیره زندگیمون…♯♫♪ من که شنیدم، طعنه هایِ اینو اونُ…♯♫♪ موزیک و ترانه سرا: سیامک عباسی/ تو که نذاشتی، که بسـازیم خونمو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 جمعه 19 مهر 1398

من نمیخواستم، بِدم از دست تو رو آسون…♯♫♪

تو نمیذاشتی، پا بگیره زندگیمون…♯♫♪

من که شنیدم، طعنه هایِ اینو اونُ…♯♫♪

موزیک و ترانه سرا: سیامک عباسی/

تو که نذاشتی، که بسـازیم خونمونُ…♯♫♪

{ اگه تو میموندی؛ تو رو میبخشیدَم…♯♫♪

 

تو رو باور داشتم!! تو رو میفهمیدم!!…♯♫♪ } ۲ بار تکرار شود

عشقِ بینِ ما، همیشه آرزویِ دیگرون بود…♯♫♪

همه یِ دلخوشـیِ من، دیدن آیندَمون بود…♯♫♪

میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد/

من که عاشقِ تو بودم، با تمومِ تار و پودم…♯♫♪

به خـدا این، حقِ من نیست!!!…♯♫♪

من که، صاف و ساده بودم….…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

http://musictarin.com/download-single-track/4794.php

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو