loading...

98music01

عاشق هر کی شدم فک می کردم تنهاست فک می کردم خوبه فک می کردم با ماست کی از آدم عشق خواست کی از آدم دل خواست عاشق هر کی شدم شارِ ایرانسل خواست “یه جوری دل شکستن آسون شده عاشق دو روزه فراوان ش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 یکشنبه 21 مهر 1398

عاشق هر کی شدم فک می کردم تنهاست

فک می کردم خوبه فک می کردم با ماست

کی از آدم عشق خواست کی از آدم دل خواست

عاشق هر کی شدم شارِ ایرانسل خواست

“یه جوری دل شکستن آسون شده

عاشق دو روزه فراوان شده

نمونده دیگه تو سینه ها دلی

همه چی شده ثروت و خوشگلی”(دو بار)

 


,   

http://pop-music.ir/%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84

♫♫♫♫♫♫

خدا می خوای بدونی چی کشیدم

عوض کن یه روز با من جات رو

به هر کی دل سپردم آخرش رفت

بیا و بیبن و بشناس آدمات رو

نمیشه با صداقت زندگی کرد

نمیشه وقتی قلب ها جنس پوله

تو دنیایی که لبخند. و محبت

یه کار غیر قابل قبوله

یه کار غیر قابل قبوله

“یه جوری دل شکستن آسون شده

عاشق دو روزه فراوان شده

نمونده دیگه تو سینه ها دلی

همه چی شده ثروت و خوشگلی”(دو بار)

MP3 –  ۳۲۰

Afshin Azari – Sharzhe Irancell

MP3 – 128

Afshin Azari – Sharzhe Irancell







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی شارژ ایرانسل دانلود آهنگ شارژ ایرانسل افشین آذری 320 اهنگ عاشق هر کی شدم عاشق هرکی شدم فکر کردم تنهاست افشین آذری و نسیم دانلود اهنگ ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو