loading...

98music01

دلم من ضربه دیده اس پر وصله پینه اس تو واسش یه تکیه گاه نابی تو خود نوری مثه مهتابی وقتی تاریکه همه جا فقط میتابی آره تو میتابی هم دوست دارم همه تویی دلیل بی خوابی واسه آتیش دلم غیر خودت نیست آبی دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 جمعه 03 آبان 1398

دلم من ضربه دیده اس پر وصله پینه اس
تو واسش یه تکیه گاه نابی
تو خود نوری مثه مهتابی وقتی تاریکه همه جا فقط میتابی
آره تو میتابی هم دوست دارم همه تویی دلیل بی خوابی
واسه آتیش دلم غیر خودت نیست آبی

دانلود آهنگ علی یاسینی ماه قشنگم

فکر پروازم تو واسم شکل یه پرتابی الماسی کمیابی
دلیل این دل تنگمی تو اونی که واسش میجنگمی تو
میدونی ماه قشنگمی تو
دلیل این دل تنگمی تو اونی که واسش میجنگمی تو
میدونی ماه قشنگمی تو

http://tabamusic.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها کد پیشواز علی یاسینی ماه قشنگم ایرانسل دانلود آهنگ علی یاسینی ماه قشنگم با کیفیت 320 متن و شعر آهنگ علی یاسینی ماه قشنگم دانلود آهنگ جدید علی یاسینی ماه قشنگم لینک مستقیم دانلود ریمیکس علی یاسینی ماه قشنگم کد پیشواز علی یاسینی ماه قشنگم همراه اول دانلود آهنگ علی یاسینی ماه قشنگم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو