loading...

98music01

آهنگ منو تو علی رهامال هم میشیم ما امشب تا یه چند لحظه ی دیگه فقط چشمام که باهات نیست دلمم همینو میگهحالا میشه از نگات شوق دوست داشتنوفهمیدباورش اولا سخت بود ندارم سر این تردیدمنو تو مال همیم دل خوشیم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 166 دوشنبه 28 خرداد 1397


آهنگ منو تو علی رها

مال هم میشیم ما امشب تا یه چند لحظه ی دیگه فقط چشمام که باهات نیست دلمم همینو میگه
حالا میشه از نگات شوق دوست داشتنوفهمیدباورش اولا سخت بود ندارم سر این تردید
منو تو مال همیم دل خوشیم هم مرزه تورو داشتن واسه من به همه چی می ارزه2
وقتی اومدی کنارم چشم تو قلب مو دزدید با همون نگاه اول دل من بد جوری لرزید
خب میدونی که حضورت تموم دل خوشی یامه با همین ترانه میخوام عشقموبدم ادامه عشقمو بدم ادامه

منو تو مال همیم دل خوشیم هم مرزه تورو داشتن واسه من به همه چی می ارزه3


آهنگ منو تو علی رها

مال هم میشیم ما امشب تا یه چند لحظه ی دیگه فقط چشمام که باهات نیست دلمم همینو میگه
حالا میشه از نگات شوق دوست داشتنوفهمیدباورش اولا سخت بود ندارم سر این تردید
منو تو مال همیم دل خوشیم هم مرزه تورو داشتن واسه من به همه چی می ارزه2
وقتی اومدی کنارم چشم تو قلب مو دزدید با همون نگاه اول دل من بد جوری لرزید
خب میدونی که حضورت تموم دل خوشی یامه با همین ترانه میخوام عشقموبدم ادامه عشقمو بدم ادامه

منو تو مال همیم دل خوشیم هم مرزه تورو داشتن واسه من به همه چی می ارزه3







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو