loading...

98music01

نظر بازی نکن با دلم بازی نکن راضی نمیشم!! تو طنازی نکن هی با دلم بازی نکن راضی نمیشم ♬♫♪نازتو کم کن که شدم شیفته آمده در دامنم آویخته ♬♫♪ نگاه مارا به هم آمیخته جام شرابی به دلم ریخته ♬♫♪خوشم میاد ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 سه شنبه 14 آبان 1398

نظر بازی نکن با دلم بازی نکن راضی نمیشم!!

تو طنازی نکن هی با دلم بازی نکن راضی نمیشم ♬♫♪
نازتو کم کن که شدم شیفته آمده در دامنم آویخته ♬♫♪

نگاه مارا به هم آمیخته جام شرابی به دلم ریخته ♬♫♪
خوشم میاد این دلمو بزنی به نامت تا ته این قصه میدونی همش میخوامت ♬♫♪
خوشم میاد هوایی میشم با سلامت تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت!!!
یار نمیدونی کوچه باغای دلم چه حالی داره دل ♬♫♪

https://upmusics.com

 

تو هر شب مست و غزل خونه سر به سرم میذاره!!!
نمک نمک داره چقدر اداتون کشته منو شیرین زبونیاتون ♬♫♪

نمک نمک میریزه از صداتون کشته منو شیرین زبونیاتون  ♬♫♪
خوشم میاد این دلمو بزنی به نامت تا ته این قصه میدونی همش میخوامت ♬♫♪
خوشم میاد هوایی میشم با سلامت تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت!!!

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو