loading...

98music01

من هیچ اینه جواب دلی که خسته کردیش خودم هیچ چیه جوابی دلی که کردی زخمیش رفتی خوب میگفتی دلخوری از چی من همش فکر تو بودم تو فکر این بودی ازم رد شی جریان چیه چرا هیچی نمیگی چی شد مگه نگفتی که نمیری خستم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 سه شنبه 14 آبان 1398

من هیچ اینه جواب دلی که خسته کردیش
خودم هیچ چیه جوابی دلی که کردی زخمیش
رفتی خوب میگفتی دلخوری از چی
من همش فکر تو بودم تو فکر این بودی ازم رد شی
جریان چیه چرا هیچی نمیگی چی شد مگه نگفتی که نمیری
خستم از دست تو از دست کارات بس کن چرا همش بهونه گیری
جریان چیه چرا هیچی نمیگی چی شد مگه نگفتی که نمیری
خستم از دست تو از دست کارات بس کن چرا همش بهونه گیری

http://tabamusic.com/

دانلود آهنگ محمد بیرانوند جریان چیه

من به تو می بستم دلمو دل نمیدادی تو به من و
رفتی با حرفاتم نموندی قول دادی نکنی ولمو
من به تو می بستم این دلمو دل نمیدادی چرا به من و
رفتی با حرفاتم نموندی قول دادی نکنی ولمو
جریان چیه چرا هیچی نمیگی چی شد مگه نگفتی که نمیری
خستم از دست تو از دست کارات بس کن چرا همش بهونه گیری
جریان چیه چرا هیچی نمیگی چی شد مگه نگفتی که نمیری
خستم از دست تو از دست کارات بس کن چرا همش بهونه گیری
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو