loading...

98music01

,    دانلود اهنگ ریمیکس گل پونه خودش میدونه,    ریمیکس گل پونه محسن ابراهیم زاده سولی دنس,    ریمیکس گل پونه سولی دنس,    دانلود اهنگ گل پون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 سه شنبه 12 آذر 1398


,    دانلود اهنگ ریمیکس گل پونه خودش میدونه
,    ریمیکس گل پونه محسن ابراهیم زاده سولی دنس
,    ریمیکس گل پونه سولی دنس
,    دانلود اهنگ گل پونه
,    اهنگ گل پونه ریمیکس
,    دانلود آهنگ گل پونه محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ گل پونه ریمیکس دیجی مریکس
,    اهنگ محسن ابراهیم زاده گل پونه
,    گل پونه ابراهیم زاده
,   

https://musiceman.com/%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%84-%D9%BE%D9%88%D9%86%D9%87/

متن آهنگ گل پونه

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه –
واسه همه بی قراریام میدونه دوا و درمونه –
دل پونه گیره ، آخه بونه گیره
بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره –
«—♩—»
اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش ♩
میکنم فرش زیر پاهاش –
که عوض بشه حال و هواش ♩
«—♩—»
اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش –
میکنم فرش زیر پاهاش ♩
که عوض بشه حال و هواش –

دانلود ریمیکس جدید گل پونه با لینک مستقیم

دل تورو میخواد کوتاه نمیاد ♩
حتی اگه بشه یه دیوونه
تا هستی خوبه حال گل پونه ♩
همین علاقه خوب و عالیه که بینمونه
«—♩—»
دل پونه گیره ، آخه بونه گیره –
بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره –
«—♩—»
اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش –
میکنم فرش زیر پاهاش ♩
که عوض بشه حال و هواش –
«—♩—»
اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش ♩
میکنم فرش زیر پاهاش –
که عوض بشه حال و هواش ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

ریمیکس آهنگ گل پونه محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ اصلی گل پونه


ریمیکس اول از DJ SONAMI :

دانلود ریمیکس با کیفیت ۳۲۰

دانلود ریمیکس با کیفیت ۱۲۸

 


 

ریمیکس دوم از DJ M2 :

دانلود ریمیکس با کیفیت ۳۲۰

دانلود ریمیکس با کیفیت ۱۲۸

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ ریمیکس گل پونه خودش میدونه ریمیکس گل پونه محسن ابراهیم زاده سولی دنس ریمیکس گل پونه سولی دنس دانلود اهنگ گل پونه اهنگ گل پونه ریمیکس دانلود آهنگ گل پونه محسن ابراهیم زاده اهنگ گل پونه ریمیکس دیجی مریکس اهنگ محسن ابراهیم زاده گل پونه گل پونه ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو