loading...

98music01

,    ,    متن اهنگ محلی سلامتی اون بی وفا,    اهنگ جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا,    محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 291 سه شنبه 03 دی 1398


,   
,    متن اهنگ محلی سلامتی اون بی وفا
,    اهنگ جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا
,    محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی
,    سلامتی اون بی وفا صالح جعفرزاده
,    متن اهنگ محسن دولت
,    سلامتي اون بي وفا اين پيك ميزنم من
,    اهنگ محسن دولت بی وفا
,    متن اهنگ محسن دولت زندانی
,    اهنگ محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی
,    متن ترانه های محلی
,   

 

دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه..

بخوای نخوای کبوتر عاشق پرش شکسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

آهنگ سلامتی عشق و رفیق

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

میخونم از غم بدونت ..







برچسب ها متن اهنگ محلی سلامتی اون بی وفا اهنگ جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی سلامتی اون بی وفا صالح جعفرزاده متن اهنگ محسن دولت سلامتي اون بي وفا اين پيك ميزنم من اهنگ محسن دولت بی وفا متن اهنگ محسن دولت زندانی اهنگ محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی متن ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو