loading...

98music01

,    ,    متن اهنگ رضا غلامی پدر,    اهنگ رضا غلامی دلم گرفته,    متن آهنگ مازندرانی غمگین برای پدر,    اهنگ مازندرانی پدر,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 441 دوشنبه 09 دی 1398

,   
,    متن اهنگ رضا غلامی پدر
,    اهنگ رضا غلامی دلم گرفته
,    متن آهنگ مازندرانی غمگین برای پدر
,    اهنگ مازندرانی پدر
,    متن آهنگ غمگین مازندرانی در وصف پدر
,    اهنگ محلی مازندرانی پدر
,    متن آهنگ مازندرانی پدر و مادر
,    نواجش مازندرانی برای پدر
,    آهنگ مازندرانی پدر غمگین
,    متن آهنگهای رضا غلامی
,   

http://nakaaman.ir

 

من تو مردی دارم می آشیونه

از دست روزگار این دل چه خونه

این مردی مه پیره از تو یه دونه

والله می آبرو اسم و نشونه

جان پیرمه تی دا وبوم الهی

من تو سرباز هسمو تو هم نشاهی …

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن اهنگ رضا غلامی پدر اهنگ رضا غلامی دلم گرفته متن آهنگ مازندرانی غمگین برای پدر اهنگ مازندرانی پدر متن آهنگ غمگین مازندرانی در وصف پدر اهنگ محلی مازندرانی پدر متن آهنگ مازندرانی پدر و مادر نواجش مازندرانی برای پدر آهنگ مازندرانی پدر غمگین متن آهنگهای رضا غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو