loading...

98music01

,    متن اهنگ ترکی منیم بالیم,    اهنگ ترکی بالیم منیم بالیم با معنی,    معنی اهنگ بالیم منیم بالیم,    آهنگ ترکی بالم منیم بالم,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 42 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن اهنگ ترکی منیم بالیم
,    اهنگ ترکی بالیم منیم بالیم با معنی
,    معنی اهنگ بالیم منیم بالیم
,    آهنگ ترکی بالم منیم بالم
,    متن اهنگ بالیم منیم بالیم
,    اهنگ بالیم منیم بالیم ریمیکس
,    ترجمه اهنگ بالیم منیم بالیم
,    متن اهنگ بالیم منیم بالیم ایزین ورسن
,    اهنگ بالم منیم بالم ریمیکس
,    متن آهنگ ترکی
,   

 

متن آهنگ ماکا جاوادف بالم منیم بالم

♪♫♪♫♪♫
ترجمه آهنگ به زبان فارسی :

عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم … ♪♪
عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم ♪♪
یک ♪ روز کنارم نباشی ♪ دستام ـو نگیری ♪ این ـو بدون میمیرم … ♪♪
یک ♪ روز کنارم نباشی ♪ دستام ـو نگیری ♪ این ـو بدون میمیرم ♪♪
عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم … ♪♪
عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم ♪♪
یک روز ♪ اگر تو نباشی اون روز آخرین ♪ عمر من هست … ♪♪
بی تو ♪ نمیتونم خودمو تصور کنم ♪ تو نباشی زندگی برای ♪ من هیچ هست … ♪♪
مطمئن باش ♪ که نمیتونم بعد از تو ♪ به یکی دیگی ♪ عاشق شوم … ♪♪

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم … ♪♪
عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم ♪♪
یک ♪ روز کنارم نباشی ♪ دستام ـو نگیری ♪ این ـو بدون میمیرم … ♪♪
یک ♪ روز کنارم نباشی ♪ دستام ـو نگیری ♪ این ـو بدون میمیرم ♪♪
عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم … ♪♪
عسلم ♪ عسل من اجازه ♪ بده کنارت بمونم … ♪♪

آهنگ بالیم به زبان ترکی:

Baiım ♪ Menim Balım
İzin Ver Senin ♪ Yanında Men Qalim
بالم منیم بالم ایزین ♪ ور سنین یانندا قالم ♪♪
بالم منیم بالم ایزین ور سنین یانندا قالم ♪♪
بیرگون یانمدا ♪ سن اولماسان ♪♪
بو الریمی ♪ سن توتماسان ♪♪
بیرگون ♪ منه ساریلماسان ♪♪
بونو بیل ♪ کی اولرما اورما اولرم ♪♪







برچسب ها متن اهنگ ترکی منیم بالیم اهنگ ترکی بالیم منیم بالیم با معنی معنی اهنگ بالیم منیم بالیم آهنگ ترکی بالم منیم بالم متن اهنگ بالیم منیم بالیم اهنگ بالیم منیم بالیم ریمیکس ترجمه اهنگ بالیم منیم بالیم متن اهنگ بالیم منیم بالیم ایزین ورسن اهنگ بالم منیم بالم ریمیکس متن آهنگ ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو