loading...

98music01

,    دانلود اهنگ جدید احمدرضا شهریاری,    دانلود اهنگ احمدرضا شهریاری و احمد سولو,    فول البوم احمدرضا شهریاری,    دانلود اهنگ احمدرضا شهری

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 شنبه 02 تیر 1397




,    دانلود اهنگ جدید احمدرضا شهریاری
,    دانلود اهنگ احمدرضا شهریاری و احمد سولو
,    فول البوم احمدرضا شهریاری
,    دانلود اهنگ احمدرضا شهریاری میمیرم
,    احمدرضا شهریاری تنهایی سخته
,    دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری وقتی نباشی
,    دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری آروم آروم
,    دانلود آلبوم احمدرضا شهریاری آخرین بار
,    احمدرضا شهریاری گریه کردم
,   

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%87

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام گلایه

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام گلایه

 

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام گلایه

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام گلایه با بالاترین کیفیت

Download New Music Ahmadreza Shahriari – Gelaye

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام گلایه :

میمیره قلبم بی صدا ببین چه خواهش میکنه
وقتی کسی به غیر من روتو نوازش میکنه
وقتی میگیره دستتو حالم از این بدتر میشه آخه
تو سهم من بودی کی از من عاشق تر میشه
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام گلایه

♫♫♫♫♫♫

ببین که بی تو خونمون دستاتو کم داره هنوز
قلبم پر از درده بدون که با تو حرف داره هنوز
گلایه بی تو قلبمو از این زمونه خسته کرد
صدای بی نفس شدم وقتی خوشیام برنگشت
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره







برچسب ها دانلود اهنگ جدید احمدرضا شهریاری دانلود اهنگ احمدرضا شهریاری و احمد سولو فول البوم احمدرضا شهریاری دانلود اهنگ احمدرضا شهریاری میمیرم احمدرضا شهریاری تنهایی سخته دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری وقتی نباشی دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری آروم آروم دانلود آلبوم احمدرضا شهریاری آخرین بار احمدرضا شهریاری گریه کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو