loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ دلم از زندگی خودم گرفته,    اهنگ بابک مافی باید بگم عاشق شدم,    دوباره عاشقت شدم موزیک افشار,    متن آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 سه شنبه 24 دی 1398

,   
,    متن آهنگ دلم از زندگی خودم گرفته
,    اهنگ بابک مافی باید بگم عاشق شدم
,    دوباره عاشقت شدم موزیک افشار
,    متن آهنگ دوباره با تو بودن دوباره عاشق شدن
,    اهنگ دوباره عاشق شدم عاشق یه دختری که چشاش رنگی بود
,    متن اهنگ
,   
,   
,   

متن آهنگ بابک مافی دوباره عاشق شدم

کی میگه گذشتن از تو راحته
کی میگه عشقت فقط یه جور عادته
کی میگه نداشتنت آسون و ساده است
همه چی برای من مثل گذشته است
دلم از زندگی خودم گرفته
نمیدونی که چقدر دلم گرفته
نمیدونی که همش بارونه دنیام
هر جا اسم تو میاد تر می شه چشمام
ببین دوباره عاشقت شدم
ستاره می شمردم بازم شبا به یادت
ببین دلم تنگه چقدر هنوز
کی می گه دل نمی خوادت

کی میگه گذشتن از تو راحته
کی میگه عشقت فقط یه جور عادته
کی میگه نداشتنت آسون و ساده است
همه چی برای من مثل گذشته است
ببین دوباره عاشقت شدم
ستاره می شمردم بازم شبا به یادت
ببین دلم تنگه چقدر هنوز
کی می گه دل نمی خوادت

واسه بیقراریام یه کاری کن
واسه اشک چشام یه کاری کن
واسه دلبستگیام خستگیام
من هنوز تورو می خوام یه کاری کن
ببین دوباره عاشقت شدم
ستاره می شمردم بازم شبا به یادت
ببین دلم تنگه چقدر هنوز
کی می گه دل نمی خوادت







برچسب ها متن آهنگ دلم از زندگی خودم گرفته اهنگ بابک مافی باید بگم عاشق شدم دوباره عاشقت شدم موزیک افشار متن آهنگ دوباره با تو بودن دوباره عاشق شدن اهنگ دوباره عاشق شدم عاشق یه دختری که چشاش رنگی بود متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو