loading...

98music01

    متن آهنگ دلم از زندگی سیره,    متن آهنگ از غم دوریت بی قراره دلم,    متن آهنگ از غم تنهایی بی قراره دلم,    آهنگ از غم تنهایی بیقراره دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 سه شنبه 24 دی 1398

    متن آهنگ دلم از زندگی سیره
,    متن آهنگ از غم دوریت بی قراره دلم
,    متن آهنگ از غم تنهایی بی قراره دلم
,    آهنگ از غم تنهایی بیقراره دلم
,    متن کلیپ از غم تنهایی بی قراره دلم
,    متن اهنگ

متن آهنگ متین صفرپور به نام دست رو دلم نزار

از غم تنهایی بی قراره دلم
نیستیو دردمو باید به کی
بگم نیستیو دلم از زندگی
سیره
دلتنگی داره جونمو میگیره
عاشقی واسه من پایون نداره
اسمون چشام همش میباره
حال وروز منو هرکی دیده
میگه عمرا دوووم بیاره
دست رو دلم نزار که
خونه
دیگه داغونه نمیتونه جای
خالیت داره منو میسوزونه
دست رو دلم نزار که
خونه
دیگه داغونه نمیتونه جای
خالیت داره منو میسوزونه
للا لا لا لا لا لا لا لا لا لا
اسمون دلم سرد وتاریکه
لحظه ی مردنم نزدیکه
میگذره قده یه سال همه
روزم
که بی خبری از حال و روزم
چس چی شد اون همه خاطره
هامون از اون روزا بگو برامون







برچسب ها متن آهنگ دلم از زندگی سیره متن آهنگ از غم دوریت بی قراره دلم متن آهنگ از غم تنهایی بی قراره دلم آهنگ از غم تنهایی بیقراره دلم متن کلیپ از غم تنهایی بی قراره دلم متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو