loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ جدید میم مثل مادر,    متن اهنگ صوتی میم مثل مادر گلشیفته,    متن آهنگ میم مثل مادر بی کلام,    متن اهنگ می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 34 سه شنبه 24 دی 1398


,   
,    متن آهنگ جدید میم مثل مادر
,    متن اهنگ صوتی میم مثل مادر گلشیفته
,    متن آهنگ میم مثل مادر بی کلام
,    متن اهنگ میم مثل مادر گلشیفته
,    متن آهنگ میم مثل مادر آریا عظیمی نژاد
,    متن آهنگ میم مثل مادر برای زنگ موبایل
,    آهنگ میم مثل مادر آپارات
,    متن آهنگ میم مثل مادر ریمیکس
,    متن آهنگ میم مثل مادر مهراب
,    متن اهنگ

 

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوس دارم
چقدر مثل بچه گیام لالاییاتو دوس دارم
سادگیاتو دوس دارم خستگیاتو دوس دارم
چادر نماز زیر لب خدا خداتو دوس دارم

 

♫♫♫

کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمدون می شدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم
کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ ِ دستات بشونم

لالایی لالایی لا لا لا..
بخواب که میخوام  تو چشات ستاره هامو بشمرم
لالایی لالالالا لالا..
پیشم بمون که تا ابد دنیارو با تو دوست دارم..

♫♫♫

دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ ِ گلای اطلسی
با تو برام چیدنیه..

مادر..

   







برچسب ها متن آهنگ جدید میم مثل مادر متن اهنگ صوتی میم مثل مادر گلشیفته متن آهنگ میم مثل مادر بی کلام متن اهنگ میم مثل مادر گلشیفته متن آهنگ میم مثل مادر آریا عظیمی نژاد متن آهنگ میم مثل مادر برای زنگ موبایل آهنگ میم مثل مادر آپارات متن آهنگ میم مثل مادر ریمیکس متن آهنگ میم مثل مادر مهراب متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو