loading...

98music01

,    متن اهنگ جدید میمیرم,    متن آهنگ شاد میمیرم برات,    متن اهنگ فرشاد یزدی میمیرم برات,    متن اهنگ بری میمیرم,    متن آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 40 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن اهنگ جدید میمیرم
,    متن آهنگ شاد میمیرم برات
,    متن اهنگ فرشاد یزدی میمیرم برات
,    متن اهنگ بری میمیرم
,    متن آهنگ میمیرم برات ورژن اصلی
,    متن آهنگ میمیرم برات صادقی
,    اهنگ عاشقانه میمیرم برات
,    اهنگ من میمیرم برات
,    متن آهنگ میمیرم برات حمیدرضا کیا
,    متن اهنگ
,   
,   

دلبری میکنی دل نمیبندی به آدما بازیچست واسه تو تیکه های دل آدما

کار تو شده با چشات بیای همه عالمو بیقرار و رسوا کنی

تقصیر تو نیست چشماته ی جوری نگام میکنه آتیشو به پا میکنی

میمیرم برات به خدا میمیرم برات

جوری عاشقت شده دل من عشقم نگم برات

میمیرم برات به خدا میمیرم برات

جوری عاشقت شده دل من عشقم نگم برات

عشقم نگم برات

میمیرم برات میمیرم برات میمیرم برات

به خدا میمیرم میمیرم میمیرم

دوس داشتن تو عادتم شده دست خودمم نیست

حس من مثه اونه که میگم عاشق شدم نیست

از حالا به بعد مدیونی اگه با کسی بخندی

مدیونی اگه چشماتو رو این دیوونه ببندی

دیوونه ببندی

میمیرم برات به خدا میمیرم برات

جوری عاشقت شده دل من عشقم نگم برات

میمیرم برات به خدا میمیرم برات

جوری عاشقت شده دل من عشقم نگم برات

عشقم نگم برات

میمیرم برات به خدا میمیرم برات

جوری عاشقت شده دل من عشقم نگم برات

میمیرم برات به خدا میمیرم برات

جوری عاشقت شده دل من عشقم نگم برات

عشقم نگم برات

میمیرم برات میمیرم برات میمیرم برات

به خدا میمیرم میمیرم میمیرم







برچسب ها متن اهنگ جدید میمیرم متن آهنگ شاد میمیرم برات متن اهنگ فرشاد یزدی میمیرم برات متن اهنگ بری میمیرم متن آهنگ میمیرم برات ورژن اصلی متن آهنگ میمیرم برات صادقی اهنگ عاشقانه میمیرم برات اهنگ من میمیرم برات متن آهنگ میمیرم برات حمیدرضا کیا متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو