loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ میلاد غلامی عاشقت بودم,    متن اهنگ میلاد غلامی کردی,    اهنگ کردی میلاد غلامی,    میلاد غلامی بی معرفت,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 سه شنبه 24 دی 1398


,   
,    متن آهنگ میلاد غلامی عاشقت بودم
,    متن اهنگ میلاد غلامی کردی
,    اهنگ کردی میلاد غلامی
,    میلاد غلامی بی معرفت
,    میلاد غلامی کوردی
,    اهنگ میلاد غلامی لعنت
,    اهنگ میلاد غلامی دختر
,    اهنگ میلاد غلامی بی معرفت
,    اهنگ های کردی میلاد غلامی
,    متن اهنگ
,   

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

رکب خورد، این دل دیونه سادم ازش ترک خورد ♩🎸
رفتش اونکه واسه موندن پیش من قسم خورد ♩🎸
اون تموم قلب و احساس منو ازم برد ♩🎸
اون همه کسم بود، اخرش رابطمون به ته رسید چقدر زود ♩🎸
اونکه زیر پات له کردی اخه دلم بود ♩🎸
من که کم نارو نخورده بود دلم توم روش ♩🎸
بی معرفت رفتی چه بد جاموند دلم پیشت ♩🎸
گرمی نمیفهمی ولی بعدا حالیت میشه ♩🎸
sevilmusic دانلود آهنگ میلاد غلامی عاشقت بودم
با چی عوض کردی منو که عاشقت بودم ♩🎸
بی معرفت رفتی چه بد جاموند دلم پیشت ♩🎸
گرمی نمیفهمی ولی بعدا حالیت میشه ♩🎸
با چی عوض کردی منو که عاشقت بودم ♩🎸
گفتم که با عشق جمله بسازی ♩🎸
این قلب تو پیچید به بازی ♩🎸
توی خیالم ازت چی ساخته بودم ♩🎸
تقصیر تو نیست من ساده بودم ♩🎸
بی معرفت رفتی چه بد جاموند دلم پیشت ♩🎸
گرمی نمیفهمی ولی بعدا حالیت میشه ♩🎸
با چی عوض کردی منو که عاشقت بودم ♩🎸
بی معرفت رفتی چه بد جاموند دلم پیشت ♩🎸
گرمی نمیفهمی ولی بعدا حالیت میشه ♩🎸
با چی عوض کردی منو که عاشقت بودم ♩🎸

دانلود همه آهنگهای میلاد غلامی








برچسب ها متن آهنگ میلاد غلامی عاشقت بودم متن اهنگ میلاد غلامی کردی اهنگ کردی میلاد غلامی میلاد غلامی بی معرفت میلاد غلامی کوردی اهنگ میلاد غلامی لعنت اهنگ میلاد غلامی دختر اهنگ میلاد غلامی بی معرفت اهنگ های کردی میلاد غلامی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو