loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ چشمای اون سربه سرم میزاره,    متن آهنگ بنیامین چشمای اون سربه سرم میزاره,    متن آهنگ بنیامین بهادری عاشق شدم دلواپسم,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 شنبه 28 دی 1398


,   
,    متن آهنگ چشمای اون سربه سرم میزاره
,    متن آهنگ بنیامین چشمای اون سربه سرم میزاره
,    متن آهنگ بنیامین بهادری عاشق شدم دلواپسم
,    عاشق شدم کاش ندونه ریمیکس
,    آهنگ عاشق شدم کاش ندونه از سراب
,    متن آهنگ بنیامین عاشقی با تو
,    عاشق شدم کاش بدونه دست دلم رو نخونه
,    عاشق شدم کاش ندونه سراب
,    آهنگ سر به سرم میزاره
,    متن آهنگ
,   

عاشق شدم… عاشق شدم…●♪♫
عاشق شدم؛ کاش ندونه!●♪♫
دستِ دلم روُ؛ نخونه…●♪♫
اگه بدونه می دونم؛ دیگه با من، نمی مونه!●♪♫
عاشق شدم؛ کاش ندونه!●♪♫
دستِ دلم روُ؛ نخونه…●♪♫
اگه بدونه می دونم؛ دیگه با من، نمی مونه!●♪♫
اون که پیشش؛ دلِ من گیره…●♪♫
اگه بدونه؛ میذاره میره!●♪♫
اگه بدونه؛ دیوونم کرده… میره وُ دیگه بر نمی گرده!●♪♫
عاشق شدم؛ کاش ندونه!●♪♫
دستِ دلم روُ؛ نخونه…●♪♫
اگه بدونه می دونم؛ دیگه با من، نمی مونه!●♪♫
عاشق شدم؛ دلواپسم! گرفته راهِ نفسم…●♪♫
دلهره دارم که بهش؛ میرسم یا نمی رسم؟!●♪♫
چشمای اون؛ سر به سرم میذاره!●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ عاشق شدم بنیامین
دست از سرِ من؛ بر نمیداره…●♪♫
داره؛ بلا سرم میاره! امّا خودش خبر نداره!●♪♫
دستام؛ اگر که رو بشه… دلم؛ بی آبرو بشه… رازِ مگو؛ بگو بشه…●♪♫
عاشق شدم؛ کاش ندونه!●♪♫
دستِ دلم روُ؛ نخونه…●♪♫
اگه بدونه می دونم؛ دیگه با من، نمی مونه!●♪♫
عاشق شدم؛ دلواپسم! گرفته راهِ نفسم…●♪♫
دلهره دارم که بهش؛ میرسم یا نمی رسم؟!●♪♫
چشمای اون؛ سر به سرم میذاره!●♪♫
دست از سرِ من؛ بر نمیداره…●♪♫
داره؛ بلا سرم میاره! امّا خودش خبـــر نداره!●♪♫
عاشق شدم… عاشق شدم…●♪♫







برچسب ها متن آهنگ چشمای اون سربه سرم میزاره متن آهنگ بنیامین چشمای اون سربه سرم میزاره متن آهنگ بنیامین بهادری عاشق شدم دلواپسم عاشق شدم کاش ندونه ریمیکس آهنگ عاشق شدم کاش ندونه از سراب متن آهنگ بنیامین عاشقی با تو عاشق شدم کاش بدونه دست دلم رو نخونه عاشق شدم کاش ندونه سراب آهنگ سر به سرم میزاره متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو