loading...

98music01

,    متن آهنگ خواب چشمات از پارسا,    متن آهنگ پارسا دمیرچی,    متن آهنگ پارسا دمیرچی عاشقتم,    آهنگ خراب چشماتم از پارسا,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 38 دوشنبه 30 دی 1398


,    متن آهنگ خواب چشمات از پارسا
,    متن آهنگ پارسا دمیرچی
,    متن آهنگ پارسا دمیرچی عاشقتم
,    آهنگ خراب چشماتم از پارسا
,    متن تمام آهنگ های پارسا دمیرچی
,    متن آهنگ خراب چشماتم از پارسا
,    پارسا دمیرچی خراب چشمات
,    متن آهنگ پارسا دمیرچی بهترین اتفاق
,    آهنگ پارسا دمیرچی همین ارزوم بود
,    متن آهنگ
,   

ترانه و شعر آهنگ عاشقتم پارسا دمیرچی

فصل بهارمه دار و ندارمه خنده ی تو هر چی بگم کمه آخر عشقمه خنده ی تو
دیوونه می مونه اونی که میدونه حاله منو عشقه تو مثه یه سایه میاد دنبال منو

باید اون حرفی که تو دلم هستشو با تو بگم عاشقت عاشقت عاشقت عاشقت عاشقتم
کی نمیدونه که پیشه چشمای تو گیره دلم پای نگاه تو لحن صدای تو میره دلم

باید اون حرفی که تو دلم هستشو با تو بگم عاشقت عاشقت عاشقت عاشقت عاشقتم
کی نمیدونه که پیشه چشمای تو گیره دلم پای نگاه تو لحن صدای تو میره دلم

تکست آهنگ عاشقتم پارسا دمیرچی

دوری نمیتونه کم کنه ذره ای عشق منو تجربه کن تو کنار من عاشق تر شدنو
کاری کن از همه دنیا بجز تو خسته بشم خسته نمیشم از اینکه بهت وابسته بشم

نم نمه بارون تو خیابونو با تو میخوام تا ته زندگی هرجایی که بگی با تو میام
داشتن تو دیگه خواب و خیال هر شبمه اسم تو هر لحظه به لحظه ی زندگی رو لبمه

باید اون حرفی که تو دلم هستشو با تو بگم عاشقت عاشقت عاشقت عاشقت عاشقتم
کی نمیدونه که پیشه چشمای تو گیره دلم پای نگاه تو لحن صدای تو میره دلم

باید اون حرفی که تو دلم هستشو با تو بگم عاشقت عاشقت عاشقت عاشقت عاشقتم
کی نمیدونه که پیشه چشمای تو گیره دلم پای نگاه تو لحن صدای تو میره دلم

**







برچسب ها متن آهنگ خواب چشمات از پارسا متن آهنگ پارسا دمیرچی متن آهنگ پارسا دمیرچی عاشقتم آهنگ خراب چشماتم از پارسا متن تمام آهنگ های پارسا دمیرچی متن آهنگ خراب چشماتم از پارسا پارسا دمیرچی خراب چشمات متن آهنگ پارسا دمیرچی بهترین اتفاق آهنگ پارسا دمیرچی همین ارزوم بود متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو