loading...

98music01

,    دانلود آهنگ زیبای من پدرام پالیز,    دانلود اهنگ پدرام پالیز من نگارم میرود,    دانلود اهنگ پدرام پالیز فندک,    دانلود اهنگ پدرام پالی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 سه شنبه 01 بهمن 1398





,    دانلود آهنگ زیبای من پدرام پالیز
,    دانلود اهنگ پدرام پالیز من نگارم میرود
,    دانلود اهنگ پدرام پالیز فندک
,    دانلود اهنگ پدرام پالیز باران
,    پدرام پالیز زیبای من ریمیکس
,    دانلود آهنگ پدرام پالیز وای
,    دانلود اهنگ پدرام پالیز اول مجلس
,    متن اهنگ زیبای من پدرام پالیز
,    دانلود اهنگ پدرام پالیز مجنونم
,    دانلود موزیک

 

قسمتی از متن :

جان من بی من مرو تنها شدن درمان ندار ♫♪♭

د عاشقی بی همنفس در این قفس پایان ندارد ♫♪♭
رفتنت را قلب من زیبای من باور ♫♪♭

ندارد باورم کن قصه ی این عاشقی آخر ندارد ♫♪♭
من نگارم میرود دار و ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند ♫♪♭
من نگارم میرود آرام جانم میرود وای اگر تنها لب دریا بماند ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 


دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای من پدرام پالیز دانلود اهنگ پدرام پالیز من نگارم میرود دانلود اهنگ پدرام پالیز فندک دانلود اهنگ پدرام پالیز باران پدرام پالیز زیبای من ریمیکس دانلود آهنگ پدرام پالیز وای دانلود اهنگ پدرام پالیز اول مجلس متن اهنگ زیبای من پدرام پالیز دانلود اهنگ پدرام پالیز مجنونم دانلود موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو