loading...

98music01

  , http://sornamusic.ir/mp3s/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%85/ دانلود آهنگ ادی عطار حواسم دانلود آهنگ حواسم ادی عطار D

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 چهارشنبه 02 بهمن 1398

 

,

http://sornamusic.ir/mp3s/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%85/

دانلود آهنگ ادی عطار حواسم

دانلود آهنگ حواسم ادی عطار

Download New Music Eddie Attar – Havaasam

دانلود آهنگ های ادی عطار

ادی عطار حواسم

ادی عطار حواسم

متن آهنگ حواسم ادی عطار

تورو چه اندازه می خوام نمیدونم خودم هنوز

اما میدونم نباشی بی تو میمیرم من یه روز

چه خوبه حالا باهمیم بیا تا به دنیا بگیم

که ما دوتا از عاشقی محاله که دل بکنیم

 

منم حواسم به توئه یه دل دارم مال توئه

هیچی از عالم نمی خوام وقتی نگام مال توئه

منم حواسم به توئه یه دل دارم مال توئه

هیچی از عالم نمی خوام وقتی نگام مال توئه

من تورو می گیرم تو بغلم تو بهشتم

رو آینه ی اتاق تو دوست دارم نوشتم

ببین عاشقت شدم دیگه نیست دست خودم

تو بگو تو بگو فقط میشی مال خودم

تو همونی که من می خوام بیا فقط بگو آره

عشوه و ناز تو دیگه برام فایده نداره

ببین عاشقت شدم دیگه نیست دست خودم

تو بگو تو بگو فقط میشی مال خودم

منم حواسم به توئه یه دل دارم مال توئه

هیچی از عالم نمی خوام وقتی نگام مال توئه

منم حواسم به توئه یه دل دارم مال توئه

هیچی از عالم نمی خوام وقتی نگام مال توئه

منم حواسم به توئه به توئه به توئه به توئه

منم حواسم به توئه به توئه به توئه به توئه

پخش آنلاین آهنگ ادی عطار حواسم

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

 







برچسب ها دانلود اهنگ ادی عطار حواسم به تو دانلود آهنگ اددی عطار سرگرمی دانلود آهنگ ادی عطار عادت دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید ادی عطار حس میکنم دانلود آهنگ ادی عطار جدید دانلود آهنگ ادی عطار من دور از تو دانلود آهنگ ادی عطار عشقت دانلود آهنگ منم حواسم به توئه یه دل دارم مال توئه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو