loading...

98music01

بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی میگی به خاطر من از عشقمون گذشتیاما میخوام بدونم برام اگر چه سختهبگو دوسم نداشتی حالا نه خیلی وقتهمنم همون که عاشقت موندمنشستمو از عشق تو خوندممنم همون که توی آوازشمیخوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 چهارشنبه 02 بهمن 1398


بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی
میگی به خاطر من از عشقمون گذشتی
اما میخوام بدونم برام اگر چه سخته
بگو دوسم نداشتی حالا نه خیلی وقته

منم همون که عاشقت موندم
نشستمو از عشق تو خوندم
منم همون که توی آوازش
میخواست تو باشی اوج پروازش



آره منم دوباره باز اینجا
یه خسته قدیمی تنها
اگه تمام قلبتو سنگه
دلم برات همیشه دل تنگه


بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی
میگی به خاطر من از عشقمون گذشتی
اما میخوام بدونم برام اگر چه سخته
بگو دوسم نداشتی حالا نه خیلی وقته

منم همون که عاشقت موندم
نشستمو از عشق تو خوندم
منم همون که توی آوازش
میخواست تو باشی اوج پروازش

آره منم دوباره باز اینجا
یه خسته قدیمی تنها
اگه تمام قلبتو سنگه
دلم برات همیشه دل تنگه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو