loading...

98music01

,    متن اهنگ ترکی رویای خیس,    آهنگ تیتراژ پایانی فیلم رویای خیس,    فیلم رویای خیس از اهنگ مجید خراطها,    متن اهنگ رویای خیس ذهن من طوفا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 409 شنبه 05 بهمن 1398


,    متن اهنگ ترکی رویای خیس
,    آهنگ تیتراژ پایانی فیلم رویای خیس
,    فیلم رویای خیس از اهنگ مجید خراطها
,    متن اهنگ رویای خیس ذهن من طوفان یک دریا شدی
,    کلیپ رویای خیس غمگین
,    از حادثه چیزی نگو همدست جادها شدی رویای خیس ذهن من
,    متن اهنگ رویای خیس
,    فیلم عاشقانه ارش ونازنین
,    متن اهنگ رویای خیس هلیا سهیمی
,    متن آهنگ

 

 

از حادثه چیزی نگو هم دست جاده ها شدی
رویای خیس ذهن من طوفان یک دریا شدی
بردار برو بردر برو دیوونه بازی در نیار
بردار برو بردار برو گناه چشمات مال من

 








برچسب ها متن اهنگ ترکی رویای خیس آهنگ تیتراژ پایانی فیلم رویای خیس فیلم رویای خیس از اهنگ مجید خراطها متن اهنگ رویای خیس ذهن من طوفان یک دریا شدی کلیپ رویای خیس غمگین از حادثه چیزی نگو همدست جادها شدی رویای خیس ذهن من متن اهنگ رویای خیس فیلم عاشقانه ارش ونازنین متن اهنگ رویای خیس هلیا سهیمی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو