loading...

98music01

متن آهنگ ولی بنام پنجشیر برویم : پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست پنجشیر برویم کوهاش بلند

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن آهنگ ولی بنام پنجشیر برویم :

پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست

پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست

پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست

پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست

دست من گیرو بیا سوی بهاران رویم

ای نگارم تو بیا تا با دل و جان رویم

دلبر من تو بیا دنیا چقدر زیبایست

بحر تو خانه و خواهم تو که شادان رویم

ای تو مهتاب دلم مانده عشقت به دلم

من نخواهم تا ابد بسته به تو جان و تنم

برق چشمان تو چون روشنیه مهتاب است

این دل عاشق و مجنون بحر تو بیتاب است

بحر تو بیتاب است

پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست

پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست

پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست

پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست

منظره های زیبا وای وای وای وای

دارد چقد تماشا وای وای وای وای

دره ی سبز پنجشیر وای وای وای وای

مانند شبای رویا وای وای وای وای

پنجشیر رویایی است خیلی تماشایی است

جای آرامش است بلکه که در خواب کش است

پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست

پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست

پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست

پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست

پنجشیر برویم شباش قشنگ هست ستاره هاش قشنگ هست

پنجشیر برویم کوهاش بلند هست هواش چه دلپسند هست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو