loading...

98music01

    , , ,متن آهنگ از همه بیزار شدم ,متن آهنگ بی تو آوار شدم با صدای زن ,بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم با صدای زن ,بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم خواننده زن ,بی تو آوار شدم از همه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 یکشنبه 25 آبان 1399

 

 

,

,

,متن آهنگ از همه بیزار شدم

,متن آهنگ بی تو آوار شدم با صدای زن

,بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم با صدای زن

,بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم خواننده زن

,بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم با صدای دختر

,آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم با صدای زن

,آهنگ بی تو آوار شدم خواننده زن

,اهنگ دلشوره با صدای زن

,متن اهنگ بی تو اوار شدم از همه بیزار شدم با صدای زن

,







برچسب ها متن آهنگ از همه بیزار شدم متن آهنگ بی تو آوار شدم با صدای زن بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم با صدای زن بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم خواننده زن بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم با صدای دختر آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم با صدای زن آهنگ بی تو آوار شدم خواننده زن اهنگ دلشوره با صدای زن متن اهنگ بی تو اوار شدم از همه بیزار شدم با صدای زن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو