loading...

98music01

,    ,    دانلود آهنگ من همیشه باتو هستم,    دانلود آهنگ مهرشاد من همیشه با تو هستم,    دانلود آهنگ زمونه از مسعود و مهرشاد,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 سه شنبه 26 تیر 1397


,   
,    دانلود آهنگ من همیشه باتو هستم
,    دانلود آهنگ مهرشاد من همیشه با تو هستم
,    دانلود آهنگ زمونه از مسعود و مهرشاد
,    دانلودآهنگ زمونه
,    دانلود اهنگ مسعود مهرشاد
,    دانلود آهنگ رپ این صدای قلب منه میشنوی
,    دانلود آهنگ زمونه علی تکتا
,    دانلود آلبوم باشه قبول مسعود و مهرشاد
,    دانلود فول آلبوم مهرشاد و مسعود

http://nakaman.net/5182/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85.html

آهنگ غمگین و خاطره انگیز من همیشه با تو هستم ( زمونه )

یکی از زیباترین آثار مشترک مسعود و مهرشاد

متن آهنگ

من همیشه با تو هستم تو رو از جون میپرستم

من فقط با تــــو می تونم توی این دنیا بمــــونم

اگه تو نمونی پیشم میبینی دیوونه میشم

این صدای قلبمه میشنوی آره یا نه

میتونی داد بزنم عشقمی یا نه

آخه من از تو میترسم میگن عاشقی جنونه

نمیگم عاشقی مرده اما دیگه بی فروغه

آهنگ زمونه ( من همیشه با تو هستم ) مسعود و مهرشاد

توی این دوره و زمونه بعضی كارامون حرومه

آی زمونه آی زمونه من شدم بی آشیونه

چرا رسم عاشقیمون چنین شده به هر بهونه

تو یكی مثل صداقت من یكی مثل فلاكت

تو شدی عاشق سوختن منو دل رو بر تو دوختن

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ من همیشه باتو هستم دانلود آهنگ مهرشاد من همیشه با تو هستم دانلود آهنگ زمونه از مسعود و مهرشاد دانلودآهنگ زمونه دانلود اهنگ مسعود مهرشاد دانلود آهنگ رپ این صدای قلب منه میشنوی دانلود آهنگ زمونه علی تکتا دانلود آلبوم باشه قبول مسعود و مهرشاد دانلود فول آلبوم مهرشاد و مسعود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو