loading...

98music01

,    دانلود آهنگ ستاره علی جهانیان,    دانلود آهنگ علی جهانیان دوست دارم,    دانلود آهنگ علی جهانیان نیستی کنارم,    دانلود اهنگ نیستی کنارم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 یکشنبه 07 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ ستاره علی جهانیان
,    دانلود آهنگ علی جهانیان دوست دارم
,    دانلود آهنگ علی جهانیان نیستی کنارم
,    دانلود اهنگ نیستی کنارم دنیام بی رنگه از علی جهانیان
,    دانلود آهنگ علی جهانیان بی تو نشستم
,    دانلود آهنگ علی جهانیان یار خوش منظر
,    علی جهانیان دلتنگی
,   

http://muzicir.com/play/23831/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86

دانلود اهنگ جدید علی جهانیان به نام ستاره

مدت زمان : 4:24, حجم : 2.52 MB, کیفیت : 128

دانلود اهنگ علی جهانیان ستاره

♫♫ ستاره ستاره ستاره
ببین با تو شبم چه نوری داره
ستاره ستاره ستاره
واسه دیدن تو دل بیقراره
از اون روزی که اومدی به خونم
طلسم غم تو قلب من شکسته
هوای خونه دلگیر بود و خاموش
حالا از عطر تو قناری مسته
ستاره ستاره ستاره
ببین با تو شبم چه نوری داره
ستاره ستاره ستاره
واسه دیدن تو دل بیقراره
یه روز با بی کسی همخونه بودم
اومدی دیگه تنهاییم مرد
یه روز در حسرت یه خنده بودم
وجود تو غمو از یاد من برد
وجود تو غمارو از دلم برد
ستاره ستاره ستاره
ببین با تو شبم چه نوری داره
ستاره ستاره ستاره
واسه دیدن تو دل بیقراره
دلم می خواد همیشه با تو باشم
کمک کن با تو شاه قصه ها شم
می خوام این قصه رو همه بدونن
همه در حسرت این عشق بمونن
همه در حسرت این عشق بمونن
ستاره ستاره ستاره
ببین با تو شبم چه نوری داره
ستاره ستاره ستاره
واسه دیدن تو دل بیقراره

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:24 - 2.52 MB







برچسب ها دانلود آهنگ ستاره علی جهانیان دانلود آهنگ علی جهانیان دوست دارم دانلود آهنگ علی جهانیان نیستی کنارم دانلود اهنگ نیستی کنارم دنیام بی رنگه از علی جهانیان دانلود آهنگ علی جهانیان بی تو نشستم دانلود آهنگ علی جهانیان یار خوش منظر علی جهانیان دلتنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو