loading...

98music01

,    متن اهنگ حجت درولی تماشات میکنم,    دانلود اهنگ حجت درولی عادتم شده,    دانلود آهنگ حجت درولی رهبر عاشقا,    دانلود آهنگ های قدیمی حجت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 پنجشنبه 11 مرداد 1397


,    متن اهنگ حجت درولی تماشات میکنم
,    دانلود اهنگ حجت درولی عادتم شده
,    دانلود آهنگ حجت درولی رهبر عاشقا
,    دانلود آهنگ های قدیمی حجت درولی
,    دانلود آهنگ حجت درولی آی دیوونه
,    دانلوداهنگ حجت درولی رفتی تو
,    دانلود اهنگ حجت درولی بنام غریبه
,    دانلود آهنگ حجت درولی بارون
,    اهنگ های حجت درولی
,   

http://www.torkalakipedia.ir/post/740

متن آهنگ تماشات ميكنم از حجت درولي

ترانه سرا : حجت درولی

تماشات میکنم بازم تورو زیر بارون

با چتری که یکی جای من زیر اونه

چقد ماهی گلم امشب بازم زیر بارون

میدونم خنده هات از این به بعد مال اونه

تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم

وجودم رو گرفته نا امیدی دلشوره

یه حالی دارم امشب بازم زیر بارون

که اشکامم نمیتونه بارون بشوره

***

فدای خنده هات شم که ازم خیری ندیدی

مهم این بود که از بود و نبودم دور باشی

تماشایی نداره خیلی از کارای دنیا

یه جاهایی رو مجبور میشی تنها کور باشی

من اینجا سردمه تو داری دستاشو میگیری

چقد شکل منه وقتی واست بی تاب میشه

هنوزم واسه ی اینکه یه وقتی خواب نمونی

چشام صبح که میشه واسه ی تو بیدار میشه

***

تماشات میکنم بازم تو رو زیر بارون

شدم حسی که تو سرما و تو دستای باده

چقد اینجا خوشی ها واسه ی من بی دوومه

چقد قول و قرارای جهان بی اعتباره

تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم

از اون لحظه که رفتی بیشتر از صد بار مردم

تموم غصم از اینه که زهر تلخ عشقو

از اون که ادعا می کرد دوستم داره خوردم







برچسب ها متن اهنگ حجت درولی تماشات میکنم دانلود اهنگ حجت درولی عادتم شده دانلود آهنگ حجت درولی رهبر عاشقا دانلود آهنگ های قدیمی حجت درولی دانلود آهنگ حجت درولی آی دیوونه دانلوداهنگ حجت درولی رفتی تو دانلود اهنگ حجت درولی بنام غریبه دانلود آهنگ حجت درولی بارون اهنگ های حجت درولی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو