loading...

98music01

آهنگ شبای عشق سارا دیباSara Diba - Shabaye Eshghبازم شبای عشقه دلم توی بهشتهمیخوام باهات برقصم بهم نگی که زشتهدلم مست چشاته هر جا بری باهاتهبذار همه بدونن فدای اون نگاتهچقد خوبه مستی وقتی کنارم هستییا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 259 چهارشنبه 17 مرداد 1397

آهنگ شبای عشق سارا دیبا

Sara Diba - Shabaye Eshgh

بازم شبای عشقه دلم توی بهشته
میخوام باهات برقصم بهم نگی که زشته
دلم مست چشاته هر جا بری باهاته
بذار همه بدونن فدای اون نگاته
چقد خوبه مستی وقتی کنارم هستی


یادت نره عزیزم با من چه عهدی بستی
وای که چقد قشنگه با هم باشیم همیشه
با گرمی نفس هات عاشقی زنده میشه

امشب از اون شبامه که روزگار باهامه
بخوای واست میمیرم بخدا از خدامه

بازم شبای عشقه دلم توی بهشته
میخوام باهات برقصم بهم نگی که زشته
دلم مست چشاته هر جا بری باهاته
بذار همه بدونن فدای اون نگاته
چقد خوبه مستی وقتی کنارم هستی
یادت نره عزیزم با من چه عهدی بستی
وای که چقد قشنگه با هم باشیم همیشه
با گرمی نفس هات عاشقی زنده میشه

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو