loading...

98music01

تو شهری که تو نیستیآرزومه که یه لحظه رو به روی من بِِایستی*اخه قلبم نگرونه توی شهری که تو نیستی*تو خیال کن ادمای همه دنیا توی شهره*توی شهره بی تو اما دل من با همه قهره*تو شهری که تو نیستی همه جا رو غم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 125 پنجشنبه 18 مرداد 1397

تو شهری که تو نیستی
آرزومه که یه لحظه رو به روی من بِِایستی*
اخه قلبم نگرونه توی شهری که تو نیستی*
تو خیال کن ادمای همه دنیا توی شهره*
توی شهره بی تو اما دل من با همه قهره*
تو شهری که تو نیستی همه جا رو غم گرفته*
هر کجا رفتی صدام کن عزیزم دلم گرفته*
شدم اون غریبه ای که تو نباشی نمی ارزه*


دارم از نفس می افتم مثل یک گیاه هرزه*
آرزومه که یه لحظه رو به روی من بِِایستی
اخه قلبم نگرونه توی شهری که تو نیستی
تو خیال کن ادمای همه دنیا توی شهره

توی شهره بی تو اما دل من با همه قهره*
تو شهری که تو نیستی همه جا رو غم گرفته*
هر کجا رفتی صدام کن عزیزم دلم گرفته*
شدم اون غریبه ای که تو نباشی نمی ارزه*
دارم از نفس می افتم مثل یک گیاه هرزه*







برچسب ها متن آهنگ شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی دانلود آهنگ شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی دانلود آهنگ شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی کیفیت عالی دانلود آهنگ شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی رمیکس Remix دانلود آهنگ شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی کد آهنگ پیشواز همراه اول شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی کد آوای انتظار همراه اول شهر بی تو (چاووشی و علی جعفری) محسن چاوشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو